onsdag den 1. maj 2013

Forårs indkøb ♥

Jeg var i går en tur på strøget med min kæreste, hvor jeg fik shoppet lidt lækre forårsting. 


Det første jeg købte var et nyt læbeprodukt fra Rimmel, jeg har ventet spændt på skulle komme til Danmark, da jeg hørt så meget godt om det. Jeg købte den i farven Nova, som er en lækker lyserød/pink, som helt sikkert kommer meget på læberne over sommeren. Man tager den på som en lipgloss, den er ligeså pigmenteret som læbestift, har shine som en lipgloss, men klistrer ikke. Lige nu er de på tilbud i Matas til 50 kr.

I Matas havde de også tilbud på OPI lakker, så man fik 3 for prisen af 2. Efter søgen i flere Matas butikker, fandt jeg endelig de tre lakker jeg vil have. Det blev You're Such a Budapest (Lilla) og Suzi's Hungary Again! (Koral) fra deres Central Euro Line og Don't Burst My Bubble (Lyserød) fra deres nye Oz the Great and Powerful kollektion. 

Alle produkterne skal selvfølgelig nok snart komme på bloggen, i kan se dem testet ;)

Derudover fandt jeg lækker striktrøje fra Second Female sat ned fra 500 til 300 kr. 



Follow on Bloglovin

1 kommentar: