onsdag den 3. oktober 2012

Lækkerier fra Sephora!

For godt en uge siden åbnede den nye Sephora i Fields, og jeg var med på gæstelisten, og var en af de første i butikken, hvilket også betød jeg fik en goodiebox, med nogle dejlige overraskelser i. Jeg ved godt det er lidt sent, først at skrive om det nu, men jeg skulle lige have prøvet alle produkterne, så jeg rent faktisk kunne fortæller jer lidt om dem ;)


Det første produkt var en mini eyeliner fra Make Up For Ever fra deres vandfaste serie. Jeg har super mange sorte eyelinere, så hvis man bare lige kiggede på den, ville den ikke virke videre spændende, men det faktum at den er vandfast, gør den ganske interessant for mig, da det er min første vandfaste eyeliner, hvilket derfor var en perfekt gave for mig. Derudover er den ganske god, og slet ikke for hård at tegne med, som jeg ofte synes blyants eyelinere kan være. 



Det næste produkt er en super lækker kropssæbe fra Sephoras egen linje. Den er vildt lækker og cremet, og dufter ret så himmelsk. Den minder mig mest af alt om citron mousse eller et citron bolche, så den er næsten så lækker at man mest af alt har lyst til at spise den. ;)



Det tredje produkt er en mini mascara fra Benifit kaldet They're Real, og jeg må nok sige at den imponerer mig virkelig! Har nu brugt den i en uge, og er ikke tvivl om at det blive mit næste mascara køb. Den gør min vipper perfekte, lange og fyldige!



Det fjerde produkt er Smart Skin In The City fra SAMPAR som er en skum peel. Har kun fået testet den en gang, så har ikke så meget at sige om den endnu, så det må vente til den er gennemtestet, og jeg kan skrive min mening om produktet. 

Deruover var der lækre parfume prøver, og der blev serveret dejlige Vitamin vand og chokolader, så det var en super dejlig dag, og Sephora er jo bare super dejlig på hver en dag. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar