mandag den 8. oktober 2012

1000 besøg + en lille makeover

I dag da jeg gik ind for at skrive et indlæg om en hyggelig makeover aften min veninde og jeg havde forleden, kunne jeg se at min blog nu har haft 1006 besøg. Det er ingen hemmelighed at min blog stadig er forholdsvis ny, så det betyder rigtig meget for mig, at den allerde har haft så mange besøg! :) Så vil lige sige 1000 tak til alle jeg søde læsere, og jeg håber virkelig i vil følge med i fremtiden, for jeg elsker at blogge!

Nå, men nu til det, det i virkeligheden skulle handle om. Forleden havde mig og min veninde Matilde en hyggelig tøseaften, hvor jeg gav hende en lille makeover, som jeg tænkte jeg ville dele med jer, i håb om at kunne give folk lidt inspiration til hvad de evt. kunne gøre hvis de nu skulle se lidt særlige ud en dag.



Matilde har i forvejen krøller, men jeg definerede den ved at krølle dem. Jeg kørte først noget Moroccanoil igennem håret. Det beskyttede samtidig med det lod stylingen gå meget nemmere. Jeg brugte et GHD glattejern til at lave krøllerne.

I ansigtet brugte jeg Embryollise ansigtscreme for at fugte huden først. Derefter brugte jeg Origins GinZing øjencreme for at have en god base til concealer. 

Makeup jeg har brugt (samt rækkefølge):
Maybelline Dream Fresh BB cream 
Nars Sheer Glow foundation
Urban Decay Primer Potion 
Urban Decay Smoked palette (Blackout og Kinky)
MAC Minerelize Eye Shadow (Gilt By Association)
Urban Decay Naked palette (Booty call)
Urban Decay Glide On Pencil (Perversion)
MAC Studio Careblend Pudder
MAC Studio Finish Concealer 
Nars blush (Deep Throat)
Benefit Hoola Bronzer
Max Factor 2000 Calorie Mascara (Black)
Rouge Coco Shine Læbestift (Boy)

Håber i kunne bruge det til noget, jeg synes i hvert fald hun blev super flot! I må også lige huske at chekke hendes blog ud: Me And My Life


Ingen kommentarer:

Send en kommentar