fredag den 19. oktober 2012

The man with the golden gun!

For nylig lancerede OPI en meget speciel top coat i deres Skyfall kollektion der kom ud i forbindelse med den nye James Bond film. Det ser ud til at være en ret almindelig top coat, men det specielle ved den er at de små guldflager man finder i lakken, rent faktisk er ægte 18 karat guld, og nu siger jeg det, selvom det ikke er et ord jeg elsker at bruge, men hvor blæret er det ikke lige!?


Lakken hedder The man with the golden gun, og kommer i en fin æske, der får den til at se lidt finere ud end alle de andre OPI lakker. Samtidig med det er flasken guld, hvilket jo er super fint! Det er som sagt en top coat, så der skal en anden lak under. Jeg forslår en rigtig julerød lak i december måned, for et rigtig julet neglelook. 

Det negative ved lakken er at der skal ret mange lak til, før man får bygget nok guld op til det rigtig bliver til noget. Det er selvfølgelig lidt synd, men det tager jeg gerne med, for når man så gør det, bliver det super super flot! 
En anden lidt negativ ting ved lakken er at den er ret dyr! Faktisk min dyreste neglelak til dato. Kan ikke huske den præcise pris, men det var op over 300 kr, hvilket jeg nok må indrømme er lidt for meget for en neglelak. Ville have det lidt svært ved selv at gå ud og give så meget for en lak, men heldigvis fik jeg den i en lille for fødselsdagsgave af min søde kæreste, og jeg elsker den!

Jeg har testet lakken oven på en mørk rød farve, så i kan se hvordan top coaten kan bruges til et lidt mere efterårsagtigt look. 

De to lakker jeg har brugt:

Chanel Le Vernis Rouge Noir                  OPI The man with the golden gun 


Resultatet:


Lakken kan lige nu købes i Magasin og Esthetique, men hvis i vil have fingrene i den så husk at skynde jer, for den er selvfølgelig limited edition ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar