tirsdag den 16. oktober 2012

Nails of the day ♥

Neglelakken der pryder mine negle i dag hedder Glitzerland, er fra OPI, og er en skøn guld glitter lak. Personligt ELSKER jeg guld, og at lakken er fyldt med fint glitter er jo bare endnu bedre! Glitzerland var en del af OPIs  Swiss efteråskollektion i 2010, men kan stadig findes i butikkerne.


Efter et lag er der et meget tyndt lag guld shimmer på neglene, som man ikke rigtig kan råbe hurra for, men efter to lag er der allerede bygget et flot lag op, mange ville være tilfreds med. Jeg har ikke selv noget imod at lægge tre lag for at få det flotteste resultat, så det er hvad jeg har gjort på billedet. Derudover har jeg brugt en Super Wear Top Coat fra Rimmel.


Lakken holder forholdvis godt på neglene, og jeg har haft den på helt op til 5 dage, hvor det stadig så temmeligt perfekt ud. Det skal lige siges at det ikke er ofte sådan noget sker på mine negle! 

Jeg håber det kan inspirere jer lidt, til at sætte lidt glamour på en kedelig grå oktober dag, med en flot glitterlak som Glitzerland fra OPI. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar