onsdag den 10. oktober 2012

Viva La Juice - La Fleur

For en uges tid siden fik jeg en ny parfume af min søde kæreste, som jeg tænkte jeg ville lave en kort anmeldelse  af, til jer der elsker parfume og i det hele taget bare skønne pigede dufte ligesom mig!



Parfumen er fra Juicy Couture og hedder Viva La Juicy La Fleur, hvilket er en ny blomstret udgave er deres orginale version Viva La Juicy. Og om den er blomsret? Ja det er den! Personligt elsker jeg blomstrede parfumer, men hvis man ikke er til det, så er man nok heller ikke til den her parfume. Jeg synes den er super lækker, og jeg føler mig rigtig fin og feminin når jeg har den på. Jeg kan ikke lide meget søde dufter, men den her har den perfekte balance mellem friske blomster og det lidt søde, for at gøre det mere tøset. Det er i hvert fald min mening. 

Flasken er også hvad man kan kalde ultra tøset, og hvis man er i tvivl om hvordan parfumen dufter, så er flasken et meget godt eksempel på den. Tøset, glad, frisk, og en smule for meget.

Så det er et rigtig godt girly supplement til mine, efter min mening mere sofistikerede Chanel parfumer, når jeg har lyst til at dufte friskt og ungt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar