søndag den 21. oktober 2012

MAC - Holiday kollektioner

Så er der kommet billeder op af MACs mange kollektioner der kommer ud i forbindelse med julen, og nørj der er meget spændende!


Det første billede er et promo billede fra deres meget store kollektion Glamour Daze. Kollektionen kommer til at indeholder så utrolig mange dejlige ting. Bl.a. disse fantastiske skinfinshes jeg ærgrede mig så utrolig meget over vi ikke fik i Danmark første gang de blev udgivet, og disse utroligt flotte neglelakker, jeg må sige det frister meget!





Det nedestående billede er fra deres anden lige så fantastiske kollektion MAC Fabulousness Collection, der indeholder adskillelige set af børster og makeup i fine tasker, hvor man altså virkelig kan få meget for sine penge.


Den tredje kollektion hedder Guilty Passions og er nuttede æsker med forskellige produkter, der ville være en perfekt julegave, til en MAC glad pige.


Den sidste kollektion må jeg nok sige er min yndlings, men den særdeles yndige indpakning af produkterne. Kollektion hedder Making pretty, og de har virkelig gjort produkterne flotte! Desværre er priserne bare meget høje i forhold til normale MAC priser, så det er noget man nok skal være dybt forelsket i, for at gå ud og investere i. Det er også en lille kollektion, jeg slet ikke er sikker på kommer til Danmark endnu, men man kan jo altid håbe. 

Jeg har desværre ikke nogen datoer på hvornår nogle af disse skønheder kommer til Danmark, og om de i det hele taget kommer til Danmark, men håber rigtig meget på det! Håber det har givet jer en lille forsmag på hvad i kan glæde jer til når vi kommer tættere på julen, og forhåbentlig når kollektionerne at komme, så nogle af de skønne produkter kunne komme på ønske seddelen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar