fredag den 5. oktober 2012

Urban Decay Smoked Palette!!

Da jeg for lidt over en uge siden var til åbningen af den nye Sephora i Fields, spottede jeg Urban Decay s Smoked Palette, som jeg aldrig før har set solgt i Danmark, men længe har ville have fingrene i, så der blev jeg godt nok glad!

Den røg selvfølgelig ned i kurven, og det har været en fornøjelse at teste den derhjemme. De fleste af jeg kender nok Urban Decays Naked 1 og 2, som er to paletter med skønne neutrale farver, der er perfekt til et hverdagslook, dog også til nogle mere naturfarvede aftenlook. Smoked paletten er så lidt for et aften look, hvad Naked er for et hverdags look, et helt perfekt match!



Øjenskyggerne er af høj kvalitet som sædvanligt fra Urban Decay, og farverne er fantastiske. Der er utrolig mange muligheder for forskellige aftenøjne, og hvis det hele virker lidt uoverskueligt, er der en guide med til rigtig mange forskellige looks. Derudover følger der en sort eyeliner med, som ærligt er den bedste blyantseyeliner jeg nogensinde har brugt! Den har et KÆMPE farve payoff, og holder rigtig godt på øjenene hele dagen. Der er også en mini Primer Potion med, som er Urban Decays øjenskygge primer, som også er ret fantastisk. Alt i alt er det altså et fantstisk køb, hvis man føler man mangler nogle aften farver, men også bare hvis man vil forkæle sig selv lidt ;)

Det eneste jeg føler der mangler lidt, er en rigtig highligter farve. For mig vil det sige en lys nude, med lidt shimmer i, og det mangler der desværre, men det kan man jo finde i sin Naked 2, og rigtig mange andre steder, så mon ikke det er til at bære over med når produktet ellers er så fantastisk. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar