tirsdag den 22. januar 2013

ImPRESS: Press-on manicure

Hvis i har fulgt med på min blog i den sidste tid, ved i at jeg har holdt nytår i London, og det krævede jo jeg fandt noget neglelir jeg kunne bruge til den særlige aften. ImPress laver press-on lak, der gør det nemt at få fransk manicure eller nailart, og eftersom det ikke kan købes i butikkerne i herhjemme, blev jeg jo nødt til lige at prøve dem. Kan godt allerede afsløre at jeg har fundet en side hvor de kan bestilles, hvilket jeg også selv er ret glad for.


Jeg synes selv det blev ret fint, og så var det jo det nemmeste i verden. Man tog plastik laget bag neglen af, hvorefter man havde en negl med lim på bagsiden, men så pressede på neglen. Der står på pakken at det holder i en uge. Det holdt fint den dag jeg tog det på, men pegefingre neglene, som man jo bruger meget, faldt hurtigt af. Jeg havde dog noget neglelim, som jeg brugte til at lime den på med igen da de var faldet af, hvilket resulterede på at de blev på resten af ugen. Der er 24 negle i et sæt, så hvis man er heldig kan man godt få det til at passe med at der er nok til to omgange, alt efter neglestørrelser. 


Jeg købte disse to sæt, men der findes mange flere, og man kan bestille dem på nelly.com. De koster mellem 79-95 kr. 

Det er helt sikker noget der er beregnet til fest, men det ser altså rigtig fint ud, og så kan man jo have fine negle ugen ud ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar