mandag den 28. januar 2013

Ny favorit: Morrocanoil Repair Shampoo og Conditioner

Jeg var så heldig at få julesættet fra Morrocanoil med deres Repair serie, bestående af shampoo, balsam, hårkur og hårolie, og nøørj hvor er det dog skønt. Venter med at bedømme kuren for jer, da jeg gerne vil teste den lidt mere, inden jeg udtaler mig om den, og hårolien ved i jo allerede at jeg ELSKER, hvis i følger lidt med på min blog. 


Serien hedder som sagt Repair, og er til ødelagt og/eller farvet hår. Jeg har lyse striber i mit lyse hår, som godt kan bruge en god omgang fugt, hvis man vil undgå at det ser alt for slidt ud, så den her serie passer perfekt til mig. 

Jeg synes at balsammen er seriens absolutte stjerne, da det er af en helt anden konsistens end jeg nogensinde har prøvet før. Normalt føler jeg at jeg vasker alt det gode ud af håret, uanset hvor fin eller dyr en hår serie jeg bruger, men når jeg bruger denne serie sammen, føles mit hår lige så blødt og glat efter vask, som når man har balsamen i håret. Det skal siges at det på ingen måde gør håret fedtet, og når man har tørret håret, bliver det efterladt blødt og skinnende. 

Parret op med Morrocanoils hårolie, er det det ultimative hår luksus. Det er jo ikke en helt billig serie, så der bliver sparet lidt på det, men det bliver helt klart noget jeg køber igen når jeg løber tør. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar