fredag den 18. januar 2013

Ny favorit: Revlon Colorstay

Jeg elsker jo at prøve nye foundations, så da jeg i juleferien var i London, skulle der selvfølgelig også en ny foundation med hjem. Jeg havde egentlig planlagt at jeg skulle have mig en ny af min elskede Nars Sheer Glow, da det er en foundation jeg ikke kan få herhjemme, men i stedet blev det denne Colorstay fra Revlon, der heller ikke kan købes herhjemme, har dog fundet en side hvor den kan bestilles til de nysgerrige ;)


Foundationen findes i to udgaver. En til tør hud og en til olieret hud, og da jeg har tendens til tør vinterhud, valgte jeg selvfølgelig den til tør hud. Vil dog sige den sagtens kan bruges af folk der ikke har voldsomt tør hud. Det er en meget dækkende foundation, men det ser på ingen måde unaturligt ud. Jeg er faktisk så glad for den, at den næsten er gået og har taget positionen som favorit foundation over min Nars Sheer Glow, men også kun næsten ;) Det har nok også noget at gøre med, at Revlon foundationen har den perfekte farve til min vinterblege hud i farven 110 ivory, da min Nars foundation blev købt i sommer månederne. Jeg tvivler lidt på om den kan holde i 24 timer på huden, som flasken lover, men den holder i hvert fald en hel dag, og jeg beder ikke om mere. 

Jeg bruger en Expert Facebrush fra Real Techniques eller en helt almindelig makeupsvamp til at tage det på med, og begge dele giver et fejlfrit resultat. 

Som jeg skrev før, har jeg fundet en dansk side hvor den kan bestilles, nemlig http://www.parfume-klik.dk/. Jeg har dog aldrig selv bestilt på siden, så jeg har ikke noget at sige om selve siden, men det ser ud som om den har fået fine anmeldelser på Trustpilot. Har nogen af jer erfaringer med at bestille fra siden?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar