lørdag den 26. januar 2013

MAC Spring Collection: Year of the Snake

Jeg har jo allerede vist jer en af MACs forårs kollektion, som er Archie's Girls kollektion, men her er endnu en, for når foråret kommer, så smider MAC jo en masse nye ting ud på markedet. Denne kollektion hedder Year of the Snake, og alle produkterne har en fint tryk af en slange på sig. Her er de flotte promo-billeder. 



Selvom jeg sagde nye ting før, der er der en del repromotes i denne kollektion, men det er stadig en god blanding af repromotes og nye produkter. Kollektion består af øjenskygger i MACs store øjenskygge beholdere, altså ikke de traditionelle der passer ind i deres palletter. Derudover er der to pigmenter, tre læbestifter, beauty powder, en eyeliner og en mascara. 

Kollektionen har virkelig nogle smukke promo-billeder med dig, og det gør lige lidt ekstra med de flotte slange tryk, men hvis jeg skal være helt ærlig og prøve at være lidt fornuftigt, er det ikke umiddelbart noget jeg bare MÅ eje. Kunne dog stadig godt forstille mig beauty powderen falder ned i kurven, hvis den er ligeså flot i virkeligheden som på billedet ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar