fredag den 11. januar 2013

Månedens tømte produkter

Månedens tømte produkter - Det kan umiddelbart godt lyde som et kedeligt emne, men jeg synes faktisk det er et af de mest interessante. For de produkter en person har brugt op, er både gennemtestet, samt der må være en grund til at produktet er blevet brugt helt op. Jeg elsker selv at læse blogindlæg og dette emne, og her på det sidste har jeg samlet nogle produkter jeg selv har brugt op, så her er de så.





Det første produkt er min Studio Careblend Pressed Powder fra MAC. Det her har været min daglige pudder i lang tid, og jeg har været rigtig glad for den. Den gør huden ser fejlfri ud, uden at se for pudret ud, hvis man putter den over foundation. 


Embryolisse Lait Creme Concentré har været min favorit dagcreme i over et halvt år nu, og den her tube er godt tom. Heldigvis har jeg en ekstra liggende i en skuffe ;) Det er en perfekt dagcreme til min hud, da den fugter godt, og samtidig virker godt som primer for foundation. Jeg har en ekstra i skuffen, da jeg køber lidt ind af dem, når jeg er i Frankrig, da de ligger til omkring halv pris på franske apoteker. 


Sephoras Expess nail polish remover er min absolutte yndlings neglelaksfjerner! Den fjerner lakken super hurtigt, og det er simpelthen den nemmeste metode jeg har stødt på. Man putter simpelthen bare fingeren ned i bøtten, drejer rund et par gange, og derefter er neglen helt fri for neglelak. Jeg er gået igennem 2 stykker siden Sephora åbnede, så det viser at de holder i en del tid. 



Bioderma er min franske kærlighedsaffære! Bioderma er den bedste og mest milde makeup fjerner jeg nogensinde har prøvet! Den fjerner det hele, samtidig med den er rigtig god for øjne der bærer kontaktlinser hele dagen, da den ikke irriterrer. Dette produkt kan ikke købes herhjemme, men heldigvis har jeg et lille lager liggende, fra min sidste rejse til Frankrig. Så hvis du skal til Frankrig, så slå et smut forbi et franskapotek, og tag et kig, hvis du er interesseret.  



Sidst men ikke mindst har vi min GinZing øjencremme fra Origins. Den har jeg brugt i det sidste år under min concealer, da den både fugter øjenomgivelserne, men også opfrisker, da der er en meget mild slags shimmer i, der får dig til at se mere frisk ud. Heldigvis har jeg fået en ny af min søde kusine i julegave, så jeg behøver ikke bekymre mig om at se træt ud ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar