torsdag den 3. januar 2013

Tangle Teezer

Vil gerne starte med at undskylde at jeg har været fraværende på bloggen i den sidste uge. Grunden er jeg har holdt nytår i London, men det har også resulteret i, at jeg har rigtig meget guf til bloggen i det næste stykke tid

Hvad jeg bl.a. har prøvet er en Tangle Teezer. For dem af jer der ikke ved hvad en Tangle Teezer er, er det en slags hårbørste der er rigtig god til meget uglet hår. 


Jeg har langt og meget tykt hår, med lyse striber, hvilket gør at mit hår godt kan være en pain, at rede ude efter hårvask, men med en Tangle Teezer er det bare meget nemmere. Jeg havde hørt om den før på diverse bloggeres sider, men var en smule skeptisk. Det vil altså sige at jeg blev mega positivt overrasket, da jeg prøvede Tangle Teezeren første gang, og jeg kommer til at bruge den langt ud i fremtiden, det er helt sikkert! Tangle Teezeren glider simpelthen bare igennem mit hår, uden at sætte sig fast i uglet hår, og så kan den selvfølgelig bruges både i vådt og tørt hår.


Hvis du også gerne vil opleve hvad jeg synes er et hår vidunder, kan den købes på Beautybay.com til 96 kr eller hos Smarthair.dk til 128 kr

De findes i forskellige, designs, farver samt med og uden beskyttelses låg, hvilket gør at der er lidt til alle. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar