mandag den 6. maj 2013

Apocalips - Nova

I sidste uge lavede jeg et indlæg om mine nye indkøb, og et af beauty produkterne var Rimmels seneste læbeprodukt Apocalips.

Der var mange skønne farver, og det var svært at vælge, men hvis der kun måtte købes én, skulle de altså være den lækre Nova, som er en lyserød/pink farve. Jeg troede egentlig at farven ville være lysere på læberne, end tilfældet var, men det her produkt er altså super pigmenteret, hvilket resulterer i en klar, stærk, super flot farve på læberne.
Derudover føles det lækkert på læberne, da det ikke klistrer som en normal lipgloss. Det vil altså sige at produktet skinner som en lipgloss, er pigmenteret som en læbestift, samt føles behageligt på læberne. 
Farven bliver på læberne i et godt stykke tid (omkring en 3 timer), men efter man har drukket og især spist, skal man nok lige chekke læberne i spejlet. 
Det eneste minus er at jeg ikke bryder mig synderligt meget om smagen på produktet, men det er ikke så slemt, at jeg ikke kan leve med det. Det er helt sikkert ikke min sidste Apocalips.
(Bemærk at farven på billederne, er en anelse mørkere, end farven er i virkeligheden på grund af lyset.)

Follow on Bloglovin

3 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en rigtig flot farve. Den er jeg helt vild med :)

    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
  2. Sikke en lækker farve!

    Jeg afholder en super fed give away hvor du kan vinde en flot sølv ring fra Bramble! Deltag her: http://www.gittemary.com/2013/05/bramble-give-away.html

    Knus!

    SvarSlet