onsdag den 22. maj 2013

elf - Eyebrow Kit

Jeg har i et stykke tid gået meget op i mine øjenbryn, som jo er meget in lige nu, og tænkte at jeg ville vise jer et billigt alternativ til nogle af de dyre browkits. Jeg har i det sidste stykke tid været ret glad for mit kit fra elf i farven ash, der indeholder en bryn skygge, og en cremet udgave til at holde styr på brynene. Denne farve er perfekt til de fleste piger med blondt/mørkeblondt hår.  Selvom dette produkt kun koster omkring 3,75 pund på elfs hjemmeside og omkring 40 kroner i danske butikker, så er det gået hen og blevet et af mine yndlings browkits!


Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Den må jeg prøve næste gang jeg bestiller fra ELF :-) Elsker virkelig elf, det er så billigt og man bliver altid overrasket over hvor gode produkter det egentlig er <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er altid dejligt med billige produkter der overrasker :D

      Slet