søndag den 26. maj 2013

MAC - To The Beach Body Oil

Hej piger :) Nu er sommeren virkelig tæt på med under en uge til juni, og det betyder at det er tid til en masse lækre sommer produkter på bloggen, og jeg starter med denne glitter Body oil jeg købte hos MAC sidste år. Jeg skriver om den nu, da MAC netop har lanceret en ny sommer makeupkollektion (Temperatur Rising), og der er en To The Beach Body Oil at finde blandt produkterne. Min olie er i farven Seaside og farven der nu kan købes hos MAC hedder Man Rays.


Min egen olie er fyldt med lys glitter, der skaber en fin shimmer effekt på huden. Det er ikke en olie man skal bruge hvis man har for tør hud, da den bestemt ikke blødgøre huden, men den skaber en flot skinnende effekt, der bestemt vil klæde de bare ben, eller på skuldre og bare arme. Den olie MAC har nu, er mørkere end min, og det tror jeg bestemt ikke man skal lade sig skræmme over som lys pige som mig. Jeg købte selv den lyseste variant hos MAC sidste år, men tror sagtens jeg kunne have købt den mørkere variant, da Seaside kun viser sig som en shimmer, der blender sig med min hudfarve, så hvis man vil have lidt svag bronzing effekt samtidig, tror jeg at Man Rays er et godt bud!



Man Rays kan købes på MACs egen hjemmeside, eller hos Magasin og koster 195 kr. Det skal lige siges at der skal ikke bruges meget af produktet for at få en lækker glød på de bare arme ;)

Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Har faktisk overvejet at købe produktet, da jeg efterhånden er blevet overbevist efter adskillige anmeldelser jeg har læst. Men den står altså til 235,- på hjemmesiden. :b Bare lige en lille rettelse. Hihi. Blev nemlig selv lidt skuffet, da jeg synes 195,- er dyr og så så det var mere.

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm ved ikke hvad det er du kigger på, for der står 195 kr?

      http://www.maccosmetics.dk/product/shaded/10993/9271/New-Collections/Temperature-Rising-Bronzing/Multi-Use/To-The-Beach-Bronze-Body-Oil/index.tmpl

      Men kan ikke godt forstå du overvejer det :) Og ja det er alligevel også mange penge.

      Slet