søndag den 12. maj 2013

OPI Euro Centrale

Hvis der er noget jeg elsker, så er det forårsneglelakker i glade farver. I år er nogle af mine nye favoritter fra OPIs forårs kollektion Euro Centrale. 


Den første er Suzi's Hungary Again. Det er en flot koralrød, der passer super godt både til forår og sommer. Den var desværre en anelse for tynd til min smag, da den godt kunne tage 3 lag for at dække helt. Resultatet bliver tilgenægld flot, samt den holder godt. 


Den næste er min nye yndlings forårslak, og den hedder You're Such a Budapest. Jeg elsker lilla, og jeg elsker forårsfrisk lilla på neglene! Den her er ikke så tynd som den første, og her kan man godt slippe af med 2 lag. Holdbarheden er ligesom den første lak forholdsvis god, men har ikke helt fået testet den, da jeg på 3. dagen, kedede mig nok til at pille i den. 

Håber I har haft en dejlig, muligvis forlænget weekend, og at I har haft en dejlig mors dag med jeres mødre eller børn ;)


Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar