fredag den 31. maj 2013

Soleil Tan de Chanel

Hej piger :) I dag vil jeg dele min absolutte yndlings bronzer med jer! Jeg har i flere år haft den største lyst til at købe Chanels Soleil Tan de Chanel Bronze Universel , som er en creme bronzer. På grund af den lidt for dyre pris, har jeg klaret mig uden, men i år gav jeg mig, og købte den endelig... Og jeg elsker den! Har stort set brugt den hver eneste dag siden jeg købte den, så for mig er den helt sikkert alle pengene værd!



Indpakningen er som med alt Chanel makeup utrolig smuk, og jeg siger selvfølgelig ikke at man skal købe produkter ud fra indpakningen, men det gør altså noget ekstra!



Når man kigger på produktet i sig selv, så ser det egentlig ikke så lækkert ud, men hey den er brugt og elsket! Det er en cremet konsistens, man påføre efter evt. en foundation. Den kan selvfølgelig også bruges alene. Den varmer dit ansigt flot op, og giver dig det perfekt strejf af sol. Hvis du bruger pudder, skal du påføre det efter, da du aldrig skal lægge cremede produkter oven på pudder. 

Hvis du er lys ligesom mig, behøver du ikke være bange for den farve eller pigmentering, da det er nemt at styre for meget man vel have på.



Jeg bruger denne Mineral Powder børste fra Sephora til påføringen af produktet, men der kan selvfølgelig bruges mange andre, dette er bare mit forslag.

Hvis i kigger ind på bloggen senere i dag, vil der komme et indlæg om maj måneds Goodiebox, og kan godt afsløre allerede nu, at den er MEGET bedre end sidste måneds lidt skuffende boks!


Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar