mandag den 27. maj 2013

elf udsalg!

Hej piger :) Jeg vil lige dele et lille tip med jer!
Elf har lige nu op til 70% på udvalgte produkter, og på ALLE andre produkter
kan du lige nu spare 40% hvis du køber for 200 kroner, men tilbuddet med de 40%
gælder altså kun til i morgen formiddag (OBS. tilbuddet er udvidet til slut maj). 
Jeg blev selv mega ivrig da jeg så tilbuddet i går, og puttede nok lidt for meget i kurven.  Elf er jo 
heldigvis virkelig billigt i forvejen, og med 40% oveni, er det jo fantastisk!

Du kan se tilbuddet, og koden du skal bruge her :)

Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Ej hvor fedt, det lyder til at ha' været rigtigt billigt! Håber du viser, hvad du købte og hvordan det virker for dig :-)

    - Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Det skal jeg nok :) Glæder mig til pakken kommer! :)

    SvarSlet