lørdag den 18. maj 2013

NARS favoritter + ønsker

Hej piger :)
Undskyld jeg har været så meget væk fra bloggen i den sidste uge, men i øjeblikket læser jeg op til eksamen, og det tager desværre alt for meget af min tid. Som jeg skrev for noget tid siden, kommer Sephora i Illum til at føre NARS fra slut Maj. Jeg tænkte det var en god anledning til at dele mine NARS favoritter og ønsker med jer!
Jeg har ikke mange NARS produkter, men de to jeg har elsker jeg! Og så spørger du måske hvordan kan de være favoritter hvis du kun har to? Det er simpelthen fordi de er produkter der er blandt mine favoritter i hele min makeup kollektion. Det er de der produkter jeg ofte rækker ud efter. Det første produkt er NARS Sheer Glow Foundation, og er en lækker foundation der ikke er tung, har medium dækning, der kan bygges op, samt den giver huden en flot glød. Den fåes også i en mat udgave, til dem der ønsker det.

Det næste produkt er en blush der hedder Deep Throat. Det er den der perfekte hverdags blush, der bare giver det perfekte sunde look på kinderne!

Et af mine store ønsker, når NARS er at finde i Sephora i Illum, er den her duo, der indeholder NARS' nok mest kendte blush Orgasm, og den næste lige så kendte bronzer Laguna, som jeg længe har ville prøve.

Sidst men ikke mindst har jeg den lækre hightlighter på stikform kaldet Copacabana på min ønskeliste. Endnu et produkt jeg længe har ønsket mig, og som højst sandsynlig ryger i kurven i slut maj ;).
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar